Cum Culorile Afecteaza Conversiile Infografic

Culoarea are o influenta puternica asupra creierului uman. In infograficul acesta va prezentam niste date interesante despre impactul culorilor in optimizarea conversiilor si cum anumite companii au profitat de impactul puternic pe care culorile il au asupra creierului uman.

DE RETINUT:

92.6 % DINTRE RESPONDENTI SPUN CA IMPACTUL VIZUAL ESTE FACTORUL NR. 1 CARE LE INFLUENTEAZA DECIZIA DE CUMPARARE (PESTE GUST, MIROS, ETC.)

EXISTA STUDII CARE ARGUMENTEAZA CA OAMENII,  LA NIVELUL SUBCONSTIENTULUI IAU DECIZII ASUPRA UNUI PRODUS INTR-UN INTERVAL DE 90 DE SECUNDE DE LA PRIMA VIZIONARE A PRODUSULUI. 90 % DINTRE DECIZIILE LUATE IN PRIMELE 90 DE SECUNDE DE LA PRIMA VIZIONARE A PRODUSULUI SE BAZEAZA PE CULOARE

IN URMA UNUI STUDIU A REZULTAT CA PRODUSELE MARKETATE IN RECLAME COLOR SUNT RECUNOSCUTE DE CATRE CLIENTI CU UN PROCENT DE 26 % MAI MULT DECAT CELE ALB-NEGRU

INTR-UN EXPERIMENT DE MARKETING, COMPANIA HEINZ A SCHIMBAT CULOAREA KETCHUPULUI DIN ROSU IN VERDE, REZULTATUL? IN PRIMELE 90 DE ZILE DE LA LANSARE AU VANDUT CANTITATEA ESTIMATA PENTRU UN AN INTREG, IAR IN PRIMELE 7 LUNI DE LA LANSARE AU VANDUT 10 MILIOANE DE STICLE IN VALOARE DE 23 DE MILIOANE USD. LA ACEL MOMENT (ANUL 2000), A FOST CEA MAI MARE CIFRA DE VANZARI DIN ISTORIA COMPANIEI.

Cum Culorile Afecteaza Conversiile Infografic realizat de WMS

Recent Posts

Leave a Comment